توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم در تداوم رزمایش مواسات و همدلی 

توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم در تداوم رزمایش مواسات و همدلی 

تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
حجت الاسلام محسن سهرابی گفت: عصر امروز هم زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در تداوم رزمایش مواسات و همدلی اقدام به توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان ۳ روستا در رودبار جنوب کردیم.

حجت الاسلام «محسن سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: عصر امروز هم زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در تداوم رزمایش مواسات و همدلی اقدام به توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان ۳ روستا در رودبار جنوب کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) روستای گز سردی رودبار جنوب بیان کرد: با جلب کمک های مردمی، خیرین و با همکاری اعضای کانون ۵۰۰ پرس غذای گرم با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت و بسته بندی شده و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی عنوان کرد: همچنین یک راس گوسفند نذری نیز قربانی شده و گوشت های نذری پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند و فقیر توزیع شد.

حجت الاسلام سهرابی اظهار کرد: از آنجایی که امسال با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری مراسم عزاداری و سفره نذری نبود بنابراین تصمیم گرفتیم با تاسی از سیره امام جعفر صادق علیه السلام و با هدف اطعام نیازمندان، غذای گرم پخت کرده و در بین آنها توزیع کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) روستای گز سردی رودبار اضافه کرد: به همین منظور با شناسایی خیرین و جلب های آنها، مبلغ ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان جمع آوری شده و با این مبلغ ۲ راس گوسفند و مواد مورد نیاز طبخ چلو گوشت خریداری شد.

وی ابراز کرد: فضاسازی مسجد و محله متناسب با شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از دیگر برنامه های کانون به مناسبت سالروز شهادت آن حضرت بود.

حجت الاسلام سهرابی در خاتمه تاکید کرد: فعالیت های کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) روستای گز سردی در ایام کرونایی با محوریت خدمت رسانی و کمک به محرومین در حال اجرا است و قطعا این فعالیت های جهادی با تعامل و همکاری اعضای کانون تا پایان یافتن کرونا، ادامه می یابند.

پایان پیام/ 586